Här bor jag och min lilla familj.

Tämkte att jag skulle lägga upp lite bilder på vårat hem. Vi har bott här i Sävar i 1 år sedan i början på December 2013. Jag har fortfarande inte bytt julgardiner, och sen så är det väl inte så städat som jag skulle vilja ha.. Men som sagt, med barn i huset ska jag vara glad att jag hamm ta lite kort innan det var ett kaos igen ;) Och sedan så finns linslusen Freja med på vissa bilder också.
(Tryck på bilderna för att få dom större).
 
Det här är vårat hus. Hade visst bara en bild i mörkret och vintertid.
Får väl försöka ta en bild i dagsljus och med garaget.
 
Hallen.
Från köket. Från hallen. Matsalsrummet ligger åt höger.
 
Tv-rummet.
 
 
Matsalsrummet.
Från köket. I matsalsrummet. Från Tv-rummet.
 
Köket.
Från matsalsrummet.
 
Toaletten.
 
Frejas rum.
 
Vårat sovrum.

Tvättstugan.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni har så fint hus!:)

2015-01-13 @ 22:40:40
Postat av: Lena Häggström

Men hur stort hus ni har, vilka ytor ! Det här måste få ta sin tid nu när barna inte är större .... lova att bara njuta och må bra, resten blir ALLTID av. Du är en riktig tuffing Anna inte rädd för nått tids nog får du sitta å coola i soola ... bedrövansvärt att jag blev ett riktigt skogstok och inte hälsar på när jag har så gott om tid. Men håll ut jag kanske genomgår någon form av omvändelse vem vet. kram till er alla ♥

2015-03-23 @ 20:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0