Full rulle

Känns som att jag har fullt upp hela tiden. Jobbar, övningskör, pluggar teori (dock ej så mkt som jag ska!! ändring!!) Freja och livet. Och sedan så köper jag grejer på loppissidor, genom vänner och på affärer. Det är allt från kläder (till F), möbler och belysning! Puuh. Och alla köp jag gör (förutom till F) är till huset i november.
 
Jag längtar så himla himla mkt tills vi flyttar! Jag ska bli (är) husägare. Jag har inte riktigt fattat det ännu. Kmr nog inte göra det heller förens vi har tagit vårat pick och pack och är bosatta i huset. Men jag känner mig mest bara stressad hela tiden. Och det har nog med körkortet att göra, mest pluggandet. Jag har aldrig varit duktig på att plugga, min självdiciplin är på noll. Men jag MÅSTE ha körkort. M Å S T E. Så det är bara att bita i det sura äpplet och plugga nu..
 
 
Mina senaste loppisfynd!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jättefint Anna! Och tänk vad skönt när kk är i din hand!

Svar: Jaa, vad jag ska njuta!
Anna

2013-09-10 @ 13:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0