dessa j-vla förkylningar.

Freja är snorig/febrig för 4:e gången nu sen hösten kommit.. Och hon har inte ens börjar hos dagmamma än. Hon är så gnällig och får sina små arga utbrott titt som tätt. Humörsvägningarna hennes är inte att leka med.
 
Tror det var förra veckan hon blev helt galen! Hon skrek, slogs, sparkades och nyptes när jag försökte lugna henne. Det gick inte ens att få kontakt med henne! Hon var så jävla förbannad, för ingenting?! Så tillslut lät jag henne vara å hon slängde sig på golvet, sparkade, skrek och rullade omkring där nere. Puttade iväg sig själv med armarna.. Så höll hon på i 10 minuter! Har aldrig varit me dom liknande. Hon vart skrämmande lik mig i mina yngre dagar, usch och fy. Jag har ju å vänta mig när trotsen kmr.. Tillslut plockade jag upp henne och hon bara vred sig i min famn.. Men hon lugnade sig själv när jag ställde mig framför spegeln och hon fick se sig själv, då skrattade hon bara.. Haha alltså! Och sen var det som bortblåst. Kära barn, få nu inte mammas galna humör, då får jag det jobbigt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Ja gumman, det låter som mamma upp i dan'!

2013-09-19 @ 15:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0