strålande väder

Kan inget annat än tacka de högre makterna för det oklanderiga vädret som Umeå får njuta av. Har idag varit ute från 12-16 med Jessica och Lycka i sf parken och njutit. Har dock bränt mig i pannan så är alldeles röd.. Men den färgen är bättre än vit ialf! imorron ska jag jobba 15-21 och sedan lördag 10-01 medans T ska på klassåterträff på lördagen. Så Freja ska spendera ytterligare en helg hos sin mormor och morfar. Det märks att hon älskar att vara där! Hon sover så bra när hon väl kmr hem, verkar vara fullt upp med lek och roligheter mest hela dagarna. Jag är så himla tacksam för att mina föräldrar ställer upp en hel helg med att ta hand om våran lilla Freja. Vad skulle man göra utan familjen? ♡ Dom är bäst helt enkelt! Nu ska jag göra som mannen min här bredvid och sova för att se vad morgondagen bjuder på.




Kommentarer
Postat av: M

Glad att kunna vara till hjälp!

Svar: Ja mamma, ni är underbara! <3
Anna

2013-05-24 @ 07:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0