dåliga nyheter....

T fick ett mail i em från komunen. Tydligen så har dom inte fått alla uppgifter om huset, så dom ska ha skickat ett brev till oss som vi skulle ha svarat på innan den 25 maj för annars så "tar dom bort" vårat ärende från bygglov... VI HAR INTE FÅTT NÅTT BREEEV! Ialf så har T pratat med ngn på komunen och våran säljare på SMV så det är bara att vi skickar in de där som fattas, så de är bra. MEN! Först då kmr dom leta upp en handläggare som ska ha hand om vårat ärende, och då ska det granskas och kan ta upp till 10-12 veckor... jag vill bara gräva en grop och lägga mig där i, med Freja. ÅH! Jag orkar inte. Helt serriöst, om jag inte ville bo i sävar så görna som jag vill, då hade jag skitit i allt och dom kunde sa sitt jäkla bygglov och stoppa upp de nånstans.. för det är fassiken inte vårat fel. Och att dom dessutom skickar ett jävla mejl typ en halv månad senare och berättar att vi åker ur kösystemet!? nä usch. Nu ska jag se film!
 
 

Kommentarer
Postat av: TiZa

FÖRJÄVLIGT!! ><

Svar: mmmmm :(((
Anna

2013-06-13 @ 19:17:36
Postat av: Hanna

Men åh så surt för er!!!

Tyget hittade jag på myrorna :)

Svar: tack!
Anna

2013-06-15 @ 01:15:35
URL: http://Hannaangman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0