sleeping beauty

Igår var Freja supertrött redan vid kl 20. Hon brukar annars somna mellan 21.30-23. Men jag orkade inte vara elak och hålla henne vaken så jag tänkte att jag får helt enkelt kliva upp där vid 8 imorron om hon nu vill det. HA! Min lilla älskling sov fram till 4 inatt då hon ville äta, somna om för att vakna 8 och vilja äta, somnar om och T ringer och väcker oss vid halv 11 ♥ Men jag tror det där var en engångsföreteélse.. Jag är ingen som kliver upp tidigt och gör saker. Om Freja kliver upp vid 8 och vill sova vid 9 igen, ja då följer jag glatt med henne in i drömmarnas land... Jag kan erkänna att jag är en trött msk. Och jag blir mkt trevligare att umgås med om jag får min sömn. Så tidiga mornar skippar jag om jag nu inte har ngt speciellt för mig.
 
Jag har som glömt bort att hon hade en gåstol.. Så för ngr dgr sedan fick hon börja använda den flitigt. Och hon når ner till marken. Haha.. Hon åker ju runt i den omedvetet.. snurrar runt, åker åt sidorna, fram och tillbaka. Jag tror inte riktigt att hon fattar att det är hon som gör det.. Igår så förde hon ett jäkla liv i vardagsrummet så jag går in och kollar.. Hon hade lyckats rulla nära en hylla. Och sträckte sig efter det som stod på den.. Hon nådde det inte som tur var, men arg blev hon :P
 
 
Nu ska jag och T ta och ställa undan julen och städa till här hemma. Ser ut som fan.
 
 

Kommentarer
Postat av: M

Vilken gullig t-shirt!

Svar: Den är en 62:a så hon har bara hunnit använda den en gång innan! Hittade den under alla hennes kläder.......
Anna

2013-01-15 @ 09:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0