mammas älskling

Idag är freja 5 månader. Min stora tjej! Hon är så glad, snäll och fin! Jag förundras varje dag över hur snäll hon är. Hon är glad hela tiden. Missnöjdheten kmr oftast när hon vill byta blöja/kläder eller om hon får mat för segt. Men vissa kvällar när hon ska nattas...ja då visar hon att humöret finns där! Även när man inte är hemma så är hon lugn. Vi kan fara å käka ute utan en massa gnäll och skrik. Hon sitter bara där och tittar omkring, ler och ser så där busigt söt ut så jag bara vill äta upp henne! Men hon är sjuk nu, eller snorig och hängig. Vi steg upp vid 11 och vid 12 sov hon igen för att vakna vid 13.20 och somnade om igen vid 14.30 och sover ännu... Märks att hon är lite orkeslös. Själv så snorar jag mest hela dagarna och är trött... Ska käka fläskfile m potatisgratäng och bea idag..mums!

Kommentarer
Postat av: M

Och mormors älskling!

2013-01-04 @ 07:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0