Kan ni sluta ha liv eller?

Nu när man är hemma och är mammaledig finns det inte så värst mkt att göra, om man nu ska vara hemma. Ja man kan städa, men det är dödstråkigt. Ta han om Freja är ju en självklarhet. Jag är en bloggare, då medföljer även intressen att läsa bloggar. Men hallååå.. ingen updt ju längre? Varken på bloggen, Fb och även instagram har varit ganska så dött..... Jag har inget att läsa, inget att se... Så därför ber jag er att sluta ha liv utanför internets värld.. Eller om ni nu vill ha liv, så kan ni väl åtminstone updt lte så jag kan få ta del av det?
 
I alla fulla fall så har vi varit på bvc idag då det var dags för 5½ månaders sprutan. Det gick bara bra. Var lite skrik just när dom tog men det gick över snabbt. Dom klämde och kände å lyssnade på Freja. Allt verkade bra. Eller ja dom sa då inget negativt ialf, så jag antar det är positivt? Men dom skulle även skriva en remiss till ögon. Dom har väl blivit less på att jag jämt frågar om hennes skelögdhet.. :P Jag själv tkr hon skelar mer än andra barn, dock så är hon förjävla söt i det, men jag kan även tycka att hon har en sådan "ögonform" så hon ser lite skelögd ut, det kanske kan vara det som göre? Jaja hoppas ni fattar hur jag menar. Men nu ska vi ialf kolla upp hur det ligger till med hennes ögon, så vi ser väl hur lång tid de kmr ta.
 
Imorgon ska jag hälsa på mamma på jobbet och sedan gå ner på stan och leta lite grejer till dopet. Vill även kolla efter kläder, men min dumma syster Linn har ju aldrig tid... Hon verkar inte vilja att jag ska va fin på dopet.. :'(
 

Kommentarer
Postat av: linn

hahaha ska ju till lycksele å jobba pliungunge! ;) vi skaaaa kolla kläder!

Svar: Jaaa vi måste titta meeeeera, å Freja saknar dig!
Anna

2013-01-17 @ 05:36:44
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: M

Linn........du är dum
Nä, jag skojar bara lite, men du får inte glömma bort att hjälpa Anna!

Svar: Mwihihihi >:} Braa mamma!!
Anna

2013-01-17 @ 09:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0