JAG DÖÖR!

Boken The host (genom dina ögon) SKA BLI FIIIIIILM!!! Åh vad glad jag blir! Det är den bästa boken jag läst i hela mitt liv. Den har allt en bok ska ha! Jag är så lycklig nu! Jag rekomenderar alla att läsa den!
 
 
Sci-Fi, Thriller KOMMER UT 29 Mars

Efter att jorden invaderats och människorna tagits över av utomjordiska själar möter vi Wanderer som tagit Melanies kropp i besittning. Men Melanie kämpar emot och Wanderer tvingas uppleva hennes känslor, drömmar och minnen av den stora kärleken.

Filmatiseringen av Stephanie Meyers (Twilight-serien) bästsäljande roman Genom dina ögon.


Kommentarer
Postat av: linn

å jag har fortfarande iiiiiinte läst klart den!!!!

Svar: Vaaaaaaa!? Det MÅSTE du! Innan slutet av Mars :)
Anna

2013-01-06 @ 18:26:26
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0