Fredagen den 28 december

Har ju helt glömt bort att lägga in de få bilder jag tog från tjejkvällen vi hade här hemma hos mig! Vet inte ens om jag har nämnt de? I alla fulla fall så kom mina kära vänner (sedan 9,5 år tbx) hit för att träffas nu när alla var lediga och på samma ort. Det var Sara, Malin, Sandra, Sandra, Linn och Idah (och Melle såklar, dock bara känd sedan ca 3 månader tbx). Elin jobbade och kunde inte komma, super synd! Vi hade lite knytis med frukt, ost, kex, dricka och kakor. Det var så fruktansvärt gott! Jag bara åt och åt, hehe. Det var så roligt att träffa alla och höra om deras liv det senaste året (jag vet, skandal att vi ses så lite...!) och hur dom har det. Den kvällen var ialf bästa på väldigt länge.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå mysigt!!! Och haha, älskar sista jäsbilden.. Visar hur mätta vi var och hur gött vi mådde ^^

Svar: Hahaha eller huuur! :D
Anna

2013-01-05 @ 10:40:08
Postat av: Sandra.

Oj, glömde skriva vem det var från ;) :)

2013-01-05 @ 10:41:09
URL: http://www.Sandraisraelsson.blogg.
Postat av: linn

hahaha sista bilden!!!

2013-01-05 @ 17:21:52
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0