Dop presenterna

Eftersom jag fortfarande inte har ngr bilder från dopet så ska jag nu visa er alla fina presenter som Freja fick!
 
 
 
Fick det här fina och roliga kortet av min syster Patricia:
Kära fina Freja, jag visste inte hur mycket man kunde tycka om någon så otroligt mycket, när du kom till världen. Men sen kom jag på: Stackar unge, nu kommer hon bara ha rosa på sig och rosa saker men men, moster hade fel, det blev ugglor istället =D Jag önskar dig all lycka i världen, för det är du värd! ♥ Du har en väldigt kärleksfull mamma och en mammas kärlek är faktiskt det viktigaste som finns oavsätt vad! Det är hon som har burit dig, fött dig och gett dig en jädra massa uggle grejer. För att hon ÄLSKAR dig! Och det är så fint att se... ♥ Men din pappa är lika viktig, så se till att vara duktig och snäll, så kommer du nog att få fler uggle-saker, kanske rosa? Vem vet?? =D Jag älskar dig! / Moster Patricia
 
Kan ärligt säga att det föll en och en annan tår när jag läste detta. Är så glad att det är så många i min omgiving som också älskar Freja! ^^ Och när jag ser hur mycket Freja betyder för mina syskon så blir jag bara mer och mer beslutsam att ha fler barn. Minst 5 är min tanke! Helst innan jag är 27. Haha nee skojja bara.. Men innan 35 ialf :)
 
Men vill bara tacka alla för det fina presenterna. Skriver mer om dopet när bilder på det kommer i mina ägor! 

Kommentarer
Postat av: M

Så mycket fint, och det föll en tår.....

Svar: <3
Anna

2013-01-31 @ 08:21:51
Postat av: TiZa

Jag e som bra på att skriva tyck ja!! :D Tanken var att det skulle träffa hjärtat åxå. Inge tomt snack här inte....bara sanning!
Jättefina saker å jag väntar verkligen på bilderna! Å Sandras sång vill jag höra! :D
Många pussar!!

Svar: Jaa Sandras sång var underbar! Du skulle ha hört, helt fantastiskt!
Anna

2013-01-31 @ 16:23:28
Postat av: Cecilia

Vad fint!

2013-01-31 @ 19:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0