Crazy days

Jag minns inte när jag hade en lugn stund här hemma sist. I veckan har jag varit med Nicole en väldans mycket, Även träffat idah, min syster Mia och hennes kille Johan har varit här och sedan har jag besökt släkt och vänner. Bakat tårta till dopet och självklart varit på själva dopet som var i lördags. Jag har dock själv inga bilder därifrån bara spelat in med videokameran, SÅ ALLA NI SOM HAR TAGIT KORT PÅ DOPET i lördags får väldigt gärna SKICKA dessa till mig, på facebook eller min mail: [email protected] ♥ Och fick så fina doppresenter till Freja, Tack alla som var med! Hinner inte lägga in ngr bilder på dom ikväll. Imorgon ska jag och Idah till Nicole i Sävar och fara på öppnaförskolan, blir mys.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och Sandra sjöng så fantastiskt fint!

Svar: Ja det gjorde hon verkligen!
Anna

2013-01-28 @ 18:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0