Dop fikat

Vi bestämde oss för att baka allt fika. Så det fick bli jordnötsrutor, kokostoppar, rimbobullar, mockarutor (dom gjorde Linn) och 5 st prinsesstårtor. Jag och T hjälptes åt att baka alla småkakor, sen fick jag hjälp av min syster Mia och min kusin Jasmin att baka tårtorna. Dekorationerna tryckte Jasmin ut, hon fick dock lov att fara på jobbet, så jag, Mia, Johan (Mias pojkvän) och T dekorerade dom! Det blev vanliga prinsesstårtor med hallonsylt, vaniljmousse, grädde och vita lock. Dock så fick varje tårtas vaniljmousse en färg - rosa, blå, ljusgrön, gul och orange. Tyckte det skulle vara lite roligare :) Men här kmr bilder på tårtorna! TACK för all bakhjälp! ♥

Tårta 1 och 2 dekorerade jag, tårta 3 och 5 dekorerade T och Johan och tårta 4 dekorerade Mia!
 

Kommentarer
Postat av: linn

allllt var så gott å en fröjd för ögat!!!!!!!

Svar: Vad bra och vilken tur! Och dessutom var dina mockarutor inte så torra, tror jag bara fick en torrbit ;)
Anna

2013-02-02 @ 08:01:09
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0