4 ½ av 7 st kuddar klara.

Idag har jag sytt upp 3 st kuddar till! Så nu har jag bara kvar 1 stor och 1 liten fyrkantig kudde kvar + att sätta fast band på den rosa molnkudden jag gjorde igår.. glömde köpa rosa band idag..... Så det görs väl till veckan och även dom två sista kuddarna.
 
 
På dom två sista bilderna kan ni se hur jag har valt att få överdragen att sitta kvar på kuddarna. Först sytt in kanterna ngr cm och sedan sytt fast band. Roligt och enkelt!  Den stora kudden med små hundar, flodhästar osv är i fleece tyg, supermjuuuukt! Btw, på siska kudden gjorde jag banden i lite björklöven anda, åt min T såklart! Nu blir det att mysa ner sig i soffan med älsklingen och se Teen Wolf!

Kommentarer
Postat av: M

Vad gulligt Anna, och vad mysigt det ska bli! Vad blir det för madrassöverdrag, det finns ju i frotté?

Svar: Jag vet inte ännu hur jag ska göra med madrassen ännu.. Men det kmr nog! ^^
Anna

2013-02-18 @ 07:58:45
Postat av: sandra.

sv: Ja, teet var gott :D Jag slurpade då i mig hela muggen ;)

Svar: Vad bra! <3
Anna

2013-02-18 @ 15:16:12
URL: http://www.sandraisraelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0