På tiden

Jag måste sätta mig ner och skriva min förlossningsberättelse. För jag antar att det ändå är en rätt så intressant detalj att veta och höra om :) har ju faktiskt gått en månad nu. Annars idag så har min syster Patricia varit här och sedan har jag även vart ner på stan och fyndat kläder åt Freja samt handlar. Hann även förbi mamma på hennes jobb och säga hej. Väl hemma så har jag käkat, Freja har också ätit x antal ggr och sedan kollat på lite avsnitt utav how I met your mother! Väntar på min älskling som slutar 00 denna vecka. Imorgon blir det BVC och läkarbesök för Freja. Blir även att hon får sin första spruta då. Sedan ska jag hem till Nicole och sällskapa med henne och Ellie. Här är ialf bilder på kläderna jag köpt idag!


Kommentarer
Postat av: Ida

Sicken gobit du har :D

Svar: Tack! ^^
Anna

2012-09-04 @ 23:55:51
URL: http://peaceandida.devote.se
Postat av: linn

Annaaaa, är min uggle-sparkdräkt fortfarande för stor?? =)

Svar: Har inte testat! Får göra det! :)
Anna

2012-09-05 @ 06:25:32
URL: http://linnorlin.blogg.se
Postat av: Mamma

Ni måste komma fler gånger!!

2012-09-05 @ 10:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0