tick tack..

Har legat i sängen nu i över 1h och försökt sova. Det. Går. Inte. Är trött men somnar ej. Sånt är sjukt störande, speciellt när man vet att man har ett barn som säkerligen kmr vakna vid 5-6 eftersom hon somnade ca 20. Jag hoppas det blir vakna, byta blöja, äta och sen somna för att sedan vakna vid 9? ^^ Idag så gick jag till Nicole som bor på Grubbe, tog ca 30 min. Det var härligt! Vid 15 kom både T å sällskapade och sedan så kom Ante hem :) Vi for strax efter 16 å sen har kvällen bara flygit iväg. Jag bakade en kladdkaka m grädde å sen testade jag på å göra kokostoppar. Kladdkakan - mums! kokostopparna - mums, men ej så lyckad form.. Blev som pannkakor :p Imorron så kmr det ngn å köper ett klädpaket som jag hiver bort och sen kanske även Nicole kmr förbi innan hon börjar jobba. Jaja ska försöka sova igen. god natt!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Mina små älsklingar!

Svar: Puss ♥
Anna

2012-10-24 @ 07:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0