Måndagen!

Kan ju kanske även slänga in att igår så kom Nicole förbi vid 15. Vid ca 16 så börjar vi gå hem till henne på Grubbe. Det var så härligt väder, kyligt, fint och mysigt! Väl hemma hos henne så hämtade hon ut Ricky (deras hund) och vi fortsatte att promenixa! Så vi var ute i de fina höst(vinter?)vädret i 1h 15 min. Det gjorde gott för mammorna, bebisarna och vovve. De där behövde vi alla :) Väl inne så gjorde Nicole middag och Ante kom hem, vi käkade spagetti carbonara och sedan blev det soffhäng m kaffe. Jag for strax efter 21 och då hade det snöat på rejält ett bra tag! Och inte ville de lugna ner sig heller. Vagnen slirade omkring och jag blev blöt och kall. Behöver jag ens nämna att jag tog bussen hem? Väl hemma gav jag Freja mat, bytte blöja och sedan var det god natt för den damen! Jag var vaken fram till att T kom hem sedan slockande jag i sängen och sov som en ängel. Sängen var ovanligt varm, mjuk och gosig imorse när jag vaknade.
 
 
Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mormor

Åh, vad härligt gumman!

Svar: Mm superskönt! ^^
Anna

2012-10-31 @ 08:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0