lördags

Ligger just nu i sängen. Min tös har sovit sedan kl 20? Så de lär bli en tidig dag för mig idag (kl är efter 12). Har just sett klart en film. Om ni gillar musikaler, rock'n roll och har lika bra humor som jag så ska ni se Rock of ages. En riktigt bra film enligt mig och det är dessutom många kända ansikten med som ex Tom Cruise, Malin Åkerman, Cathrine Zeta-Jones osv osv... Bra musik och jag som ÄLSKAR MUSIKALER också :) Idag så här Elina och Maja varit på besök. Här vart riktigt trevligt och det är så roligt å se hur Maja har utvecklats, kan inte fatta att Freja också kmr bli en stor kicka ^^ Freja tyckte iaf att Maja var intressann nog att prata med så hin babblade på medans Maja tittade på ;) Gullungar! Nu ska jag försöka sova iaf. Hörs!








Kommentarer
Postat av: linn

gulligt!!!

2012-10-21 @ 10:29:29
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0