inte lika bra app.

Mobil bloggar med galaxyn nu för första gången. Och det jag märker först är att appen till iPhonen är mkt bättre ! Men man mkr väl in i det , som allting annat. Och jag blir så less, nu luktar det cigarett rök INNE i lägenheten igen!! Det är precis som att ventilationen tar in röken från utsidan när grannarna röker. blää.. Just nu sover Freja och T mkr hem efter 21 ikväll. Känns inte som en fredag ialf..

Men i morron styr vi våran kos till Lycksele! Ska hälsa på Malin m familj och ev svänga förbi Simon å se hur han bor nu?för tiden :)









Kommentarer
Postat av: Mormor

Gulligumman!

2012-10-15 @ 07:43:22
Postat av: Nicole

Hörru Anna det duggar inte tätt mellan inläggen här inte ;) och Freja är som vanligt sötast i världen! :)

Svar: Haha åååh jag vet! Men till mitt försvar så skulle jag skriva ett långt inlägg i förrgår, men tryckte bort allt å då sket jag i det.. ;)
Anna

2012-10-17 @ 22:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0