En bra fredag!

Igår så var en väldigt bra och mysig dag! Hände väl inte så spec mkt på förmiddagen igentligen.. utan mer mot eftermiddan så kom Nicole, Ante, Ellie och Per hit och jag bjöd på nybakt kladdkaka m grädde och kaffe. Satt och surrade ett tag och sedan så for vi hem till Mattias där vi blev bjudna på middag - tacos! Det var jätte gott och trevligt^^ Efter middagen så for jag å Freja hem till Linn och Robert där dom höll på att förvandla hela lägenheten till temat - skräckhus. Dom ska nämnligen ha Halloween party ikväll och ALLA måste vara utklädda, as kul! Synd att jag helammar Freja annars hade hon åkt hem till mormor och morfar så dom fick va barnvakt (är för lat för att pumpa ut mjölk.. tar 100 år för mig). Men vi ska dit efter 17 ialf innan alla hemska monster kmr så vi får se slutresultatet av pyntningen. Men tillbaka till gårdagen! Efter lite halvpyntning så började vi att skära pumpa! Sedan så rostade vi även kärnorna - mkt saaalt! Vid ca 22 gick jag hem med en däckad Freja. Väl hemma bytte vi blöja, tog på pyjamas, pratade en stund, sen käkade hon och slocknade vid 23.
 
Idag så vaknade hon vid 8 och åt för att somna om och vid 10 klev vi upp. Sedan har vi hunnit med en del ärenden på ersboda och efter det for vi hem till Nicole, Ante och Ellie där vi blev bjudna på kaffe. Idag blir det pizza till middag från Roberto's. Jag ska ta min kära Tassotti - mozzarella ost, babyspenat, fetaost, soltorkade tomater, köttfärs! Sååå jäkla god! Just nu sover Freja sedan ca 40 min bort. Hoppas hon inte sover i all evighet nu så jag hinner fara hem till L & R.
 

Kommentarer
Postat av: Mormor

Roligt!

Svar: Nu äre tillfixat mammsen! ;)
Anna

2012-10-27 @ 19:41:08
Postat av: linn

mamma tyckte det här var jätte roligt!!!!! :P Jag meeeeeeeeeed!

Svar: hihi jaaa! :D
Anna

2012-10-28 @ 10:11:51
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0