Breaking dawn - part 2

Ikväll ska jag på bio med ngr vänner och T ska på hokcey. Så min syster Patricia ska vara barnvakt åt Freja några timmar. Första gången jag lämnar bort henne åt någon annan i mer än 1h. Känns väldigt konstigt måste jag medge, men hur bra som helst också. Min syster är en sån lugn person (förutm när hon är stressad till ngt.. haha.. ojoj.. :P) Så det känns väldigt bra att lämna henne med Fräsan :) Ett stor MEN, Freja vägrar fortf. flaskan, så jag får amma henne just innan jag ska iväg sen skynda mig hem igen. Men ska vara borta max 3h.. Och jag känner att hon måste klara sig på de.
 
Har ialf varit förbi mammsen så hon fick träffa sitt favorit barnbarn ;) Sedan så har jag varit en sväng på stan med Patricia och Ängla samt fikat på café station.
 
 
Nu ska jag snabbstäda här hemma för det ser ut som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0