+12 och lite blåsigt.

Vaknade king 10 imorse, klev upp och fixade mig sedan for jag å käka lunch på Wayne's - grekisk sallad + cappuccino. Det var riktigt gott! Sen vidare till Robin för att hämta hem Tila (kissen). Sen så skjutsade T mig till Nicole och jag var där från 13.30 - 18 ungefär! Har suttit å pratat, kollat på tv och gått ut med Ricky (deras vovve)! Satt även en stund på deras uteplats, men solen hade hunnit gå ner lite så det blev snabbt kallt eftersom det blåste ute idag.


Kom hem strax efter 18 och käkade. Kollat på en serie och plockar nu till här hemma. Ska dammsuga och torka golven nu med och imorgon ska det tvättas! Men först kl 11 imorgon blir det ultraljud och kolla på bebis ♥





Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Roligt, roligt, rooooligt!

2012-03-23 @ 10:10:37
Postat av: linn

sv: hahaha eller huuur!!!! dom ba: "it was uuuuuuu" :P

2012-03-26 @ 06:17:35
URL: http://linnorlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0