Underbar fredag!

Gårdagen vart riktigt lyckad! Vid ca 17 drog jag och T till sjöbris där ngr från hans arbetsplats var. Efter en stund kol Viktor, sen Robert och sist Linn. Solen värmde och det var riktigt varmt, tur att det blåste! Vid ca 18 beställde vi mat och jag valde en Caesar sallad - mums! Efter middagen drog jag, T och Viktor vidare till O'learys och satte oss på uteserveringen och tog det lungt. Sen joinade Linn, Robert, Sofia och hennes kille Olle oss! Och inte långt där efter kom Isabelle och Moa! Under kvällens gång flyttade vi oss uppåt på Taket och där stannade vi till ca 01. Träffade mycket trevligt folk och pratade och skrattade mkt under kvällen, hade riktigt skoj! :D Och idag har jag ont i mina höfter... Men det vare värt, länge sedan jag hade en rolig "ute kväll" ^^ Idag funderar jag och T på att kanske fara på Gammlia där det är konsär, men vi får se hur vi känner oss. Annars kanske vi far till Linn och Robert som har en förferre :) Nu ska jag äta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0