Soligt och skönt!

Idag så for jag och T till Nydala för att sola och ev. bada lite. Där träffade jag fina Isabelle med pojkvän + ett gäng kompisar till dom. Så vi satte oss med dom :) efter en stund kmr Mattias skuttandes och säger hej! Han var där med Mattias och Emmy. Det var roligt att träffa på alla! Man är ju så himla dålig på att höra av sig till vänner, så sådan spontan-träffar är alltid lika kul! :D kände ju även på vattnet..... Inget bad för min del. Vid 15 for vi vidare hem till Bygdeå. Det är nämligen min underbara mammas födelsedag idag! Så vi käkade räkmackor och tårta, mums! Sen fick vi kolla runt i huset och trädgården, så himla underbart fint dom fått det! Det kunde inte bli bättre :D pussade på vovvarna och kissemissarna ^^ men lilla Luddelicious hade bättre för sig än vilja mysa med mig, så blev snabba ryck att snussa med den lilla vildkissen innan han skulle ut på nya äventyr. Och självklart blev det mys med hästarna. Nu är vi hemma och jag ska slänga mig i soffan och se ett avsnitt true blood!!! Ville väl mest säga att jag fortfarande går runt och väntar på att tösen ska vilja komma ut till oss.. Men hon verkar ha det himla skönt inne i mammas mage..inte okej. Hörs mer imorron!


Kommentarer
Postat av: sabina

Hon kommer nog snart ska du se ;)
Vi var på Nydala idag också, både Leon och Levina var helt tokiga i vattnet :P haha

2012-07-18 @ 23:15:03
URL: http://saabiina.blogg.se
Postat av: Mamma

Det var en rolig överraskning Anna!

2012-07-19 @ 07:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0