Onsdagen

Eftersom kl är över 12 så är det en ny dag. Så får väl säga såhär att igår så började dagen med att vid 12 så lunchade jag med några från mammagruppen som jag är med i på Facebook! Det var jag, Nicole, Hanna med hennes lilla pojke och Jessica med sin lilla flicka! Jag blev ju inte direkt mindre bebissugen.. Fick lov att snussa lite på Jessicas lilla flicka, bebisar luktar ju så gott! Men snart har jag en egen jag kan stryka, pussa, snussa och gosa med. hihi! Och deras små fossingar! Så små! Iiih! Kom ut nu tösen, mamma vill gosa! ^^Har varit dålig med att dricka hallonbladsteet jag köpte.. Måste vara mer effektiv!
 
Efter fikat blev det att fara hemmåt och efter en stund kom T och Viktor. Vi fördrev tiden och vid middagstid for Viktor hem och jag å T joinade Linn och Robert på Sjöbris för en matbit och prat. Väl hemma igen så har jag suttit vid datorn, kollat på ett avsnitt True Blood och ett avsnitt Pretty Little Liars. Funderar just nu på att kanske börja packa min BB-väska. För det är ju bara 1 vecka kvar till beräknat bf datum från och med idag. Vore ju bra ifall man är förberedd med de lilla man kan packa just nu. Lillans väska med kläder, blöjor, servetter, nappar och annat bra är färdig sedan 2 veckor tbx ^^ Måste ta lite kort på hennes rum också, så ni får se hur det ser ut nu! Är ju i princip klar med det! Bara hyllor och väggar som är lite öde.. :P
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0