Lördag

Igår så tog jag och T en tripp till Sävar och hälsade på Nicole och Ante + hans bror. Dom är nämligen husvakt åt Antes föräldrar. Det var sjuuukt varmt igår, skönt men jobbigt.. :P Spec att de va så kvavt! Men ialf så räddade vi en stackars liten igelkotte från Rickys nyfikenhet (deras hund) och sen for vi och käkade pizza, mums! Väl hemma hos dom igen så spelade vi kort och hade de bra! :) Skönt att göra ngt annat än bara sitta hemma och dega i lght! Vid ca 21 for vi hem, jag bytte om och sminkade till mig sen gick jag över till Linn och Robert som hade förferre! Mina älsklingsflickor Idah och Elin var där ^^ Hade det roligt, men vid 22.30 så skulle dom till TC och jag orkade ej gå ut så jag vek av hos mig medans dom fortsatte vidare ut i sommarnatten!
 
 
Idag vaknade jag stel och trött.. Kunde mer än gärna ligga kvar i sängen ännu längre ;) Men ska ej vända på dygnet. Är molnigt och tråkigt idag så ska försöka mig på att baka lite sockerkaka (har en sån där färdigsmet, hehe) och chokladbollar och ev cocostoppar! Men jag SUGER på att baka så vi ser vad och hur det blir... Linni ska hjälpa mig med resterande kakor som ska göra. Tänkte att jag skulle bunkra upp med lite gofika nu så när folk kmr och ska hälsa på och se bäbis så får dom fika ^^ Så snäll är jag!
 
Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0