You can get addicted to a certain kind of sadness.

Idag är jag ledig. Blev först bjuden på lunch av mamma och pappa! Efter det har jag dammsugat, städat köket, fixat disken, bäddat sängen och plockat till i lägenheten. Sen har jag lagat middag och kollat på en massa serier. Var och rotade bland mina dagböcker jag hade under åren 2003-2005. Läste sånt som jag idag helt hade glömt bort! Alla dessa minnen kom som en bomb med bilder framför mina ögon. Det var nostalgi, underbart. Saknar den tiden. Hade så himla roligt i mina tidiga tonår. Men läste även om olycklig kärlek, svek och pinsamheter. Läste även ett av alla brev jag sparat, som varken är skrivet till eller av mig. Jag hittade det av en ren slump faktiskt. Jag kan inte låta bli att låta tårarna rinna, det är så ledsamt. Jag konfronterade aldrig personen i fråga om det, jag hade inte mod nog att hantera situationen då. Kan inte låta bli att tänka om denne är lyckig idag. Jag hoppas det.

Har för övrigt lyckas trycka i mig marängsviss och en chipspåse. Det ångrar min mage nu. Men det var såååå värt det. Linni är i Malå och jobbar, kmr hem på fredag. T jobbar till 12. Imorgon jobbar jag 15-21 och lördag 10-01 och söndag 11-22.

Puss /A


Kommentarer
Postat av: Mamma

Gumsilumsan! Puss

2012-01-12 @ 08:04:43
Postat av: Anonym

En gammal kärlek eller?

2012-01-17 @ 15:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0