Januari

Nu är vi inne på år 2012. Och det här året kommer att ändra mitt liv drastiskt. Jag kommer att bli vuxen på riktigt och vad jag har längtat efter detta ögonblicket länge länge. Men jag tänker ännu inte avslöja på bloggen vad det är, även om många av mina vänner, bekanta och familjen vet om det. Men inom sinom tid kmr jag att berätta, vänta bara!

Det har varit nyår och det var riktigt mysigt! Först var det middag hemma hos mig, T och Linni! Då kom Idah, Jonas och Elin. Vi käkade rätt sent och sen kom det folk. Linn for till Robert och Elin for till Lisa. Jag hade en riktigt trevlig kväll och la mig inte förrns kl 4 på morron! Tack alla för att ni var med att sparka in det nya året. Om ni vill se lite bilder från början av kvällen så finns dom här.

Det som stod på menyn var:


Förrätt:
Rostad macka med majonäs, dill & kräftstjärtar.


Huvudrätt:
Oxfilé m. potatisgratäng, beasås och en supergod sallad + vitlöksbröd.

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0