Helgen

Jag sitter här och ska komma på vad fan jag har gjort i helgen. Men jag kommer inte på. Jag har fan serri minne som en liten guldis. Men det som är värt att veta och det jag kommer ihåg är att jag å älsklingen har kutat omkring och fixat och trixat och tittat på en masssa nödvändigt som behövs längre fram. Annars så har det varit en lugn helg, har varit och hälsat på T's föräldrar och igår så var jag, babe, Linn, Elin och Klas å käkade på O'learys medans vi kollade på löven matchen. Det var mysigt :) Och själv är jag ledig fram till på torsdag kväll! Mkt gött!

Ska strax hoppa in i duschen tror jag och sen bädda sängen och plocka till lite här hemma.


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0