Blääää

Jobbat 07.30-14.30 idag. Och jag var såå trött. Skönt med bara kort dag. Imorgon blir det 8-21, huvvaligen. Till middag blir det att käka kina med älsklingen, Linn är ju i lse tills på fredag. Och till matlådor ska jag göra lax m tagliatelle och vitlök - mums! Kmr bli gräddigt och gott. Sen så blir det nog en tidig kväll. Blir nog bara att mysa i sängen framför tv med babe, om jag nu orkar hålla ögonen öppna tills dess. Jag har serriöst nyst 40 miljoner ggr idag!!! Är så jävla less på min täppta/snoriga näsa som alltid ska nysa... Åååh.

Vad händer i helgen då?



Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, gumman....Du har blivit allergisk du med, som Linn! Men det dröjde ända till graviditeten innan det blossade upp!

2012-01-19 @ 09:44:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0