Lär mig sy..

Jag gjorde något jag inte gjort sedan tonåren. Jag tog fram symaskinen och började sy. Jag testade på att göra en sk. dregglis. Dom är väldigt användbara om man har en litet tjej som dreglar och spyr lite nu och då så man slipper byta body 62737381ggr per dag och istl bara byta dregglis. Det tog ca 2h och 30 min av dom gick till att söka efter Youtube klipp om vilken söm man använder samt hur fan man byter söm. Blev hur som sicksack söm och det blev inte så fina sömmar :p Men jag lär mig! Sen när jag ändå var på G så sydde jag filten som jag har töbkt göra för längesen :p Den blev väl helt okey för att vara ngt som jag har gjort.

Kommentarer
Postat av: TiZa

Dutti är du!! :)

Svar: Taack! :}
Anna

2012-12-14 @ 09:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0