Mvc koll och slutdatum.

Klev upp kl 7 imorse.. Sov som en kratta inatt dessutom. Ialf så tog jag en buss till mvc, skulle vara där vid 8.30 för en koll på mig och bebis. Och allt var super fortfarande :) fick en ny tid på söndag för ctg, blodtryck och urinprov. Behövdes inge ultraljudskoll för fostervatten eftersom att jag sätts igång på måndag morgon och då spräcker dom alla hinnorna ändå, om hon inte hunnit komma innan dess. Jag gjorde även en gynundersökning för att känna om jag var öppen eller så. Och vad jag förstod så kunde hon känna bebis huvud och att jag var 3cm öppen..? Jag överhörde henne säga det när hon pratade i tel med någon och jag frågade aldrig ifall jag hörde rätt. Men hon sa ialf att bebis troligast tittar ut innan måndag. Men det är inte första gången jag hör det så mina förhoppningar är inte så stora. Jag siktar in mig på att det blir en igångsättning på måndag. Men hoppas hon hinner komma själv! :) Idag har det gått 2 veckor sedan beräknat bf datum. Det känns faktiskt. komsi komsi lilla bebis, mamma och pappa vill väldigt gärna ha ut dig nu! Mest mamma, för hon kan snart inte röra sig längre.. :P


Kommentarer
Postat av: TiZa

Nu blev JAG nervös....du/ni får fasiken en bebis inom få dagar..! Helt fantastisk känsla är det å ett helt nytt liv för er alla. Shit asså....:-)

2012-08-02 @ 16:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0