Inte så effektiv.

Jag måste ju börja med att be om ursäkt för mina ynka 3 inlägg jag skrivit sedan Freja föddes. Men när Freja väl sover så känner jag inte riktigt peppen att skriva blogginlägg utan vill antingen ta det lungt å vila eller göra ngn form av nytta här hemma. Men jag ska verkligen försöka bli bättre på att blogga, ialf minst 2 lr 3 inlägg i veckan istl för 1.
 
Ja Freja är nu 3 veckor och 4 dagar. Hon bara växer och tiden rusar iväg. Och hon ska äta och äta och äta och äta och sa jag att hon ska äta? Det är väldigt mkt ligga med munnen på mammas tisse och få mat eller bara snutta. Allra helst somna med tissen i munnen.. Men mitt lilla hjärta blir större och mår bra, och vad gör man inte för husefriden? ;) Skämtosido. Hon är vaken mer om dagarna och hennes ögon är inte lika skelande som för 3 veckor sedan :) Men lite är kvar, men det är charmigt!
 
Igår var vi och köpte en ny badbalja samt en liten madrass som flyter i vattnet som hon kan ligga på. Oj vad hon älskade det! Hon somnade nästan i badet pga den ^^ Och jag har även haft besök av Nicole, Ellie och Isabelle idag, väldigt mysigt! :) Och sen har vi även köpt en babysitter eftersom Freja inte tycker om att ligga ner särskilt länge om jag inte håller i henne (i vaket tillstånd). Så idag satt hon faktiskt tyst och kollade omkring i den medans jag fick städa köket, så skönt!
 
Freja har sovit sedan 20.30-21. Så hon vaknar säkert snart för att äta igen. Men jag älskar att vara mamma. Mitt liv har fått en helt ny mening. Hon är mitt allt min perfekta, söta och charmiga lilla dotter. Hur har jag kunnat leva ett liv utan henne? Älskade älskade Freja ♥
 



Kommentarer
Postat av: TiZa

Ja hur har man kunnat levt utan det bästa man har? :D Man undrar vad man gjorde innan.... :) Å ja tiden kommer att fortsätta rusa framåt så njut av varje sekund! Många pussar!

Svar: Ja går superfort <3
Anna

2012-08-29 @ 07:59:08
Postat av: linn

Anna å Patricia,ska jag berätta vad ,man gör utan barn? :) nu ni...

- man sover länge
- äter godis när man vill >:}
- springer ut på spontana grejer
- paarteeeeeey
- tar inga ansvar
- sparar inte pengar
- tvättar 1 gång varannan vecka
osv.osv.osv

/ den oansvariga fria mostern! ;)

Svar: Hahaha men då har vi en liten köttbulle man kan pussa och gosa med näääär maaaaan viiiiill! <3 ^^
Anna

2012-08-30 @ 05:59:08
URL: http://linnorlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0