31 augusti

Var väldigt trött imorse, Freja blir inte 1 månad förns på måndag den 3:e september..


 

Idag är Freja 28 dgr gammal. Jisses vad tiden rusar iväg! Hon har utvecklats så mkt på så kort tid, min lilla sessa! Just nu ligger hon och gnäller i sängen.. Det är hennes dumma mage som spökar. Usch, hatar att hon ska ha ont.. Jag försöker massera och böja på benen och stryka på magen. Lite hjälper det ju, får ut det mesta gaserna. Ska till BVC vid 13 sen gå förbi mamma på jobbet och säga hej. Sen ut på en promenad, hoppas det bara inte regnar då. Har ju inga regnkläder till mig själv, suck. Efter det försöka plocka till här hemma. T slutar inte förns 19 ikväll.. Nu har Frejsan börjat lugna ner sig, fick nappen och då blev det lite mindre gnälligt och magen verkar ha slutat krångla lika mkt :) så ska väl försöka få mig ngr timmars sömn innan det är dags för amning igen! Och igår så kom Linn förbi och myste med Freja en stund, dock så sov hon hela tiden, som vanligt när Linn är här :p


Kommentarer
Postat av: Moster linniiii

Åh,REDAN?? Stor-kickan :)

2012-08-31 @ 08:08:49
URL: http://linn.norlin.blogg.se
Postat av: Mamma/mormor

Gulligullpluttan!

2012-08-31 @ 08:50:17
Postat av: Linda

Måste verkligen försöka skaffa tid för både jag å tony att komma förbi :) jag vill oxå kika på bäbis :)

Svar: Ja det tycker jag! Hon växer så snabbt ^^
Anna

2012-08-31 @ 10:21:43
URL: http://www.flikkanlinduuus.blogpot.com
Postat av: Anna svarar

Neee jag var väldigt trött imorse, hon blir 1 månad på måndag! :P

2012-08-31 @ 12:24:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0