Dagarna i Sundsvall.

Vid kl 8 på lördagsmorgonen så började jag, älskling, Sofie och Viktor att rulla till Sundsvall - Ikea och Birsta! Kom fram vid ca 12. Började med en runda på Ikea för att kolla igenom allt vi skulle ha. Sedan blev det Birsta fram till ca 17 för att sedan checka in på Elite Hotel Knaust som ligger mitt i centrala sundsvall! Det var ett jätte fint hotell med den BÄSTA hotell frukosten ever!!!! Var mysiga rum och skööna sängar! Dock dålig dusch (läs pluttigt badkar med dålig duschmunstycke där det tog 80 år för vattnet att komma ur). Vi vilade en stund innan vi träfades nere i lobbyn för att gå och käka middag! Vi gick så långt som över vägen till ngt som hette källar krogen. MKT prisvärd och god mat med trevliga servitörer. :) Efter middagen gick vi på bio och kollade på Battleship - braaa film! Sen hem till hotellet och somnade vid ca 01.

Gick upp vid 8.30 för att käka frukost och vid 10 var vi på Ikea igen! Där gick vi runt ett långt tag och hittade mkt bra saker hem :) Gick även in på Birsta igen en snabbis ^^ Var på väg till Umeå igen vid ca 16 och stannade i övik för att käka middag.

Jag har haft 2 roliga och härliga dagar där borta! Skönt med att bo på hotell å även umgås med vänner! :) Här får ni dom få bilder jag tog på resans gång... haha.


Under middagen


Hotellmys + min frukost!




Hotellet + rummen.

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj,det var tjusigt!

2012-04-23 @ 19:07:30
Postat av: linn

vad mysigt!!

2012-04-23 @ 21:55:15
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Hanna!

I den trappan har man sprungit med en och annan roomservice ;-)

2012-04-24 @ 08:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0