Onsdag

Ligger just nu i sängen. Har typ varit ngr milsekunder ifrån att ha somnat på jobbet idag - as drygt. Så nu sk jag äntligen få komma in i John blunds rike.

Men har ialf inte gjort många lyft idag. Min foglossning gör sig påmind mer för varje dag. Samma sak gäller min rygg=svanken. Att lägga sig i sängen på kvällarna och känna hur det strålar från bäckenet är inte så himla skönt..

Jag längtar tills på fredag. Varför? Jo vi ska ÄNTLIGEN få flytta upp till våran helt nyrenoverade lägenhet!!! Nya golv, lister, tapeter, hel renoverade badrum med dusch (inget badkar)!!, hel renoverade kök med fullstor kyl och frys och diskmaskin. För att inte tala om en rostfri fläkt - som faktiskt fungerar! Åh. Det kmr bli så vackert! :)

Nä nu ska jag sova, puss!
(muggen är från min syster Patricia (m. Familj) som jag fick i födelsedagspresent!)


Kommentarer
Postat av: Idah

Inte bara liiiite avis på den lägenheten :)

2012-04-25 @ 22:29:47
URL: http://idahperman.blogg.se/
Postat av: Idah

Sv: Jag har hört det med :) Vart himla sugen, och en Ikea-resa är ju aldrig fel heller!

2012-04-26 @ 17:38:38
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0