hej hopp.

Nu har har jag varit på gymmet ngr gånger och det är inte så jobbigt som jag tänkt mig! Var där ons och fredag förra veckan och igår + idag :) Var med Elin idag och det gick super :) Vi har umgåtts alldeles för lite! Fy på mig! Men de ska bli ändring på de! Måste ut och gå nån dag också, imorgon skulle jag tro. Måste vila mig lite från gymmet! ^^ Men det jag ville komma fram till att imorse så visde sig att jag gått ner 2,7 kg! Det är ju rätt roligt, men jag går ju inte efter kilorna, utan efter mått. Så vi får väl se lite längre fram hur de ha gåt me de! :)



Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Yeah, Anna!

2011-09-13 @ 13:31:37
Postat av: Amanda

Hääääärligt Anna! Jag hejjar på dig! :)

2011-09-13 @ 21:06:51
URL: http://matssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0