en regnig onsdagsmorgon.

Imorse när jag ställde mig på vågen fick jag en chock (även min spegelbild säger rätt mkt). Jag ska nu börja med träningen på riktigt! Man lever bara en gång och varför ska jag som 21 åring gå runt och känna att jag inte duger? Att man inte vill titta sig i spegeln eller gå utanför dörren eftersom då måste man hitta kläder som passar? Så nu ska jag sluta dricka läsk, sluta äta godis (Okej, vem försöker jag lura? Inte helt, men dra ner rejält på det) och tänka på hur och vad jag äter. Ska gå till en dietist nästa vecka och göra upp en plan.

 

Idag for jag på gymmet och var där i ca 1 ½h. Men det är fan inge kul när man inte har ett schema att följa efter. Så måste snacka med en kompis om hennes träningschema som jag testade på när vi tränade en gång, för det var kung! Snackade nyss med Marcus och imorron blire nog också att gymma, troligtvist med honom!

Nu ska jag börja städa lite här hemma, dricka kaffe och lyssna på musik!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Du är alltid vacker, A.

<3

2011-09-07 @ 16:23:47
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Puss gumman!

2011-09-08 @ 08:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0