borta

Du har förstört mig. Du har lyckats bryta ner mig och jag vet inte längre vad som finns kvar av mig. Alla dessa lögner, historier. Gång på gång. När är det stopp? Varför har du sån kontroll över mig även fast jag vet att jag inte kan lita på dig längre. Förstår du vad jag säger? Jag kommer aldrig kunna lita på dig igen. Eller på någon annan igen. Du har förstört mig. Jag känner inte igen mig själv.. Jag känner ingenting inombords. Helt svart. Jag famlar runt i mörkret och det var du som slet mig in, så långt så jag har tappat hoppet om att jag någonsin ska hitta ut igen.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Lilla gumman, det kommer att bli bra ska du se!

2011-11-11 @ 08:12:30
Postat av: Anonym

Du är starkare än du tror. Du kommer få en tuff tid framöver men du kommer att läka och inse hur fantastisk du är!!



"Don`t cry over someone who wouldn´t cry over you"

2011-11-11 @ 16:57:17
Postat av: linn

men Anna du har mig!! INGEN ska någonsin få göra såhär mot dig igen, jag är så arg, skulle kunna slå ihjäl vem som helst. Att välja någon looser framför dig visar ju bara hur bra tänket där är.



Nej, spill inga tårar över gammal mjölk! Det finns verkligen fina underbara killar där ute :) Som vill visa hur mkt dom älskar mig, tro mig jag har varit med om det. och Anna, DEN dagen du träffar den killen, då kommer du inse vilket skit du fått varit med om. <3

2011-11-11 @ 17:18:46
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Julia

Det är inte lätt att vara olyckligt kär. Men du ska se att du hittar någon fin kille som förtjänar dig. Dock tycker jag inte att det var snällt som denna linn säger att välja någon looser. Känner ni tjejen? Vet hon så mycket om er och så? Det är trots allt HAN som valt en annan och det råkade bli hon. Men se det som att detta då inte var tänkt. Du är menad att vara med någon annan! :)



2011-11-12 @ 16:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0