Torsdag

Idag har jag städat, diskat och tvättat. Sitter just nu och kollar igen säsong 1 av Cold Case. Himla "fin" serie, eller mer ledsamt fin. Käkade min grymt goda kycklingsallad till middag! Ghorde egna krutonger och allt, väldigt flitigt! ^^ Annars så håller jag på att bli frisk nu! Bara näsan som strejkar fortfarande, men blir bättre för varje timma.

Min stackars mamma ligger på sjukhuset! Hon har varit jätte dålig ett tag nu. Så hon fick lov och åka in idag på förmiddag. Dom har tagit massa prover på henne. Trodde hon hade svininfluensan med som tur var så var det inte de! Dom har ingen aning vad det kan vara. Så inatt måste hon ligga över för fler prover. Det kan vara sorkfeber. Stackars mamma har inte ätit  ett skvatt sedan lördags morron. Hon har legat på dropp, fått syrgas, röntga hjärta/lungor och fått massa sprut-stick. Söta rara lilla mamma, bli frisk nu ♥





Puss /A

Kommentarer
Postat av: linn

tänker på mamma <3

2011-03-11 @ 06:29:35
URL: http://linnorlin.blogg.se/
Postat av: Kornelia

MEN!! Tänker på er mamma! hoppas hon blir bra snart!!!

puss

2011-03-11 @ 09:12:23
Postat av: Anna svarar

Tack Kornelia <3

2011-03-11 @ 12:16:53
Postat av: Idah

Men uusch :( .. Hälsa henne! KRAAAAM!

2011-03-12 @ 09:25:22
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0