tidigt

Känns att man somnade vid 3 och klev upp kl 8, på min lediga dag. Haha kom på en grej, inatt så väckte T mig och ville att jag skulle lyssna på en sak han spelat in på mobilen.. Jag fick lyssna på 40 sek av mitt snarkande.. HAHAHA. Han ha sagt att jag brukar snarka och jag har total förnekat att jag gör de. Så tji fick jag... Ibland kmr de små monsterljud ifrån mig, och jag låter fan knäpp :P haha. Men ialf..

Idag så for jag, T och Nicole bort till Klabböle kraftstation, inte norrfors :P, och hoppade omkring på stenar , gick i skogen och på stigar i ca 45 min! Sen for vi vidare in till café station och tog en picknick korg och satte oss ute i parken. Men dessvärre for solen bort och efter en stund blev de riktigt kyligt. Så vi for hem.

Imorgon jobbar jag 7.30-14.30
Torsdag 8-21
Fredag 8-15

Nu ska T kolla på fotboll och vad ska jag göra?


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Maaammmmaaaa

Du ska vila din onda hals Anna!

2011-06-07 @ 22:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0