pussabstinens.

När jag har mens (som nu för er som vill veta om min lingonvecka) så blir jag så fruktansvärt puss och kramsjuk. Jag har serriöst svart bälte i allt som har med mys att göra - pussar, kramar, hångel, stryka, killa, gosa, sniffa (ja jag brukar lukta på honom..) och att bara drömma mig bort i hans ögon. Och just ni väntar jag ivrigt på T så jag kan dra ner honom i sängen och pussa mig less och sen få sova, är så himla trött.

Imorron jobbar jag 15-22, första gången på över 1 år jag jobbar en fredag kväll, haha. Jag hoppas innerligt att det blir lika varmt i helgen som det var förra veckan. Har haft ont i halsen i 3 veckor och 4 dagar idag. Är det ens mänskligt att få ha ont i halsen så länge? Och idag var andra gången jag kände att det började avta, men som sagt.. Sist så kom det igen och då hade jag så ont så jag kunde inte ens prata.


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0