Juni 7, 2011

Ställde kl på 8 imorse och ringde till dragonens hälsocentral för att få en tid för halsprov och skulle vara där redan kl 9. ~300 kr fattigare, 15 minuter slösande av min tid fick jag veta att det inte är något spec med min hals, bara att den blivit angripen av ett virus och jag har fått blåsor i halsen. Så där av halsont. Så gick till apoteket och köpte receptfria halstabletter som funkar som SKIT!!!!!!!!!!!!! Funkar fan inte, har ont i halsen fortfarande.. bedövar i kanske 10 min? fuckfuckfuck. Gick sedan vidare till mamma och höslade på, men var sjukt mkt folk så gick rätt snabbt. Var hemma vid kvart i 10 och sedan dess har jag försökt få upp latjävlasur T ur sängen! Men går ej så bra.

Är ledig idag och ska försöka få med T till norrfors(?) och kolla runt! :) Eller fara å kolla på hällristningar. Vill hitta på ngt och inte slösa bort dagen med å dega hemma.

Ska göra ett sista försök å få upp T.


Min frukost!

Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

MMMM, mums Anna!

2011-06-07 @ 16:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0