Juni 6, 2011

Har jobba i helgen så därför ingen updt. Har fortfarande ont i halsen, så imorron måste jag försöka finna någon vårdcentral som har öppet så jag kan kolla upp vad jag har för fel. Annars ikväll har jag å babe druckit ett glas rött och kollat på film, nu ska vi strax krypa ner i säng och se reprisen av BB och se vem som vann, missade de kl 21.. Så nu har vi försökt hålla oss ifrån att läsa bloggar, tidningar eller facebook så ingen förstör och vi råkar se vem som vann.

Imorron (eller idag) ska vi fara å se på när korna springer ut på röbäck, fara till Gammlia och se på national firande! :) see yaa!


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken rolig dag!

2011-06-06 @ 09:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0