I got no switch to stop my fantasies.

Midsommar var det ja. Jag och T for hem till mamma å pappa i Bygdeå. Vi käkade en gudomlig middag - sill, potatis, laxrullar, grillspett av kyckling och fläskfilé, en supergod sallad osv. Sen världens godaste jordgubbstårta till efterrätt! Efter det så for mamma å pappa vidare till sin älskade stuga och jag å T blev hemma. Vi kollade på film och gick å la oss :P Haha, hejsan förtidspensionat! Men de var mysigt på sitt sätt. Isabel har ju hästen på ängarna bakom huset, så jag myste väldigt mkt med honom, och kaninen, och katterna och hundarna. Haha djurparken.

Här är ialf bilder från dagen.


Jag och min klänning


Efterrätten, glömde ta kort på maten!



Det var alla bilder jag tog.

Puss /A



Kommentarer
Postat av: TiZa

Vad tänker mamma på, på andra bilden? Ser ut som en ihopsjunken hö-säck :-) Haha Nu fick du ett halvt poäng för att du satte in bilder fort...mer uppdateringar nurå!

2011-06-29 @ 20:21:49
Postat av: Mamma

Jaaaaa, ta genast bort den hemska bilden!!

2011-06-30 @ 11:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0