Sämst

Blogg torka på hög nivå!! Förra veckan hände inte mkt. Jobbade mest hela tiden, var bara ledig onsdag och fredag. På onsdagen så var jag hos tandläkaren och på fredagen for jag å T och kollade på Sherlock Holmes 2! Jobbade även helgen och då fyllde min lillasyster Isabel 16 på lördagen och min pappa 51. I måndags så tillbringade jag stor del av dagen med att vara med Kornelia och Nicole, sen for jag å T å gjorde bort ngr ärenden. Igår så lunchade jag med Idah och Elin och sen kikade vi runt på stan - mkt mysigt!! Saknat dom :) idag jobbar 7.30-14.30 och ikväll vid 18 är det julbord med jobbet :) jobbar 8-21 imorron och sen är jag ledig fram till torsdag tror jag? Sweet! Nu ska jag fortsätta jobba.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaaaaa, skriv mera!!

2011-12-21 @ 11:39:29
Postat av: Idah

Saknat dig med :) var sååå mysigt!!

2011-12-21 @ 21:09:27
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0