Helgen

I fredags så var jag barnvakt åt Ängla mellan 16.30-20.30! Vid 20 kom Tiza och vid ca 21.30 kom T och hämtade mig. Det gick bara fin fint! Vi käkade korv och potatis. Änglar fick även danonino, glass och godis! Vi kollade på bio (monsters inc, inne i sovrummet) och lekte med lego samt var ute på stan en sväng (läs köket). När Tiza kom blev det idolmys, ostkrokar och en trotsig Ängla :) Efter att ha myst med pängel hela eftermiddagen ägnade jag resten kvällen med att mysa i sängen med en godispåse framför serier. T for hem till sina föräldrar och hjälpte dom med veden.

Lördagen bestod av kalas för Tiza vid 14 och sen så bjöd T mig på middag på Olles och bio! Kollade på Real Steel - såååå jävla bra! :D

Söndagen var det slappt. Kollade runt på affärer och sen vid 15 bar det iväg till Ratan där det var julbord! Mums! Efter det följde vi med en snabbis hem till Bygdeå den hem till Umeå igen. Lagade matlådor och kröp ner i säng och kollade på två avsnitt av SoA!

Idag jobbar jag 8-21.30. Är väldigt trött och väldigt less på vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0