lovely

Idag har jag plockat till lite här hemma. Sen vid 15.45 for jag till gymmet och var inte hemma förrens vid 18.15! Började med lite armar och när jag skulle gå över till ben så höll ja på å sträcka mig! Så då givk jag till löpbandet och gjorde en hill på 30 min. Efter typ 10 min kom söta Amanda och efter att jag var klar så joinade jag hennes träningspass! Den var väldigt roligt å trevligt! :D Mkt roligare å träna med någon än å vara ensam!

Jag och T planerar stockholmsresan som bara den nu! Det blir nog å ta flyg ner å sen bo på hotell 1 vecka. Vi ska göra en massa svenne-turist-aktiviteter! ;) Haha det är jag i ett nötskal! Men det kommer även och bli en massa shopping! Så nu ska jag banne mig gå ner 10 kg innan den 24 juli så att jag kan köpa kläder och faktiskt känna mig snygg i dom! Så idag ska jag börja träna som en idiot. Så ett pass på 2h var en bra början tkr jag! ^^

Väntar på att Big Brother ska börja sen så blir det nog tidigt för mig ikväll!


Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0