lördagen den 9:e och söndagen den 10:e april.

Lördag förmiddag
Jag hade en underbar dag igår! Först kalas hemma hos Linn och Marcus med tårta, muffins, sockerkaka, pinnar, ballernor och cheescake! Den första som anlände var Kornelia! Sen efter ett tag kom familjen! Hade de supermysigt! Det presenter jag fick var:

Pengar till en one piece av mamma, pappa, Tiza och crille.
Pengar av Tommy.
Pengar och blommor av farmor och farfar.
Blommor av Linda.

TACK! Alla ^^



Fikaa


Linnisen!
Lördag eftermiddag
For hem igen kring ca 17 och jag och Kornelia började med å köpa pizza och sen prövade vi outfits på kvällen, Efter en stund kom Linn och gjorde oss sällskap! Vi sminkade oss och fixade håret. Och efter 19 - 20 ngn gång så anlände glada partyprissar en efter en! Det blev vin, cider, shots av olika slag och sprit! Herrejävlar så roligt jag hade, och full å gla var jag också! Vid ca 00 for vi till Olles och fortsatte festandet! For kring 2 och käkade pizzza på happy! Sen for jag å Elin vidare på efterfest och var vaken till halv 7 på morron. Somnade och vaknade igen 8.30 och gick hem till T och la mig å sov! TACK ALLA som kom och gjorde den kvällen super! Wohooo!

Söndag
Idag så kom Linn å Marcus över vid 12 - 13 och dom hjälpte till å städade undan kaoset här hemma! Sen så satt vi vid datorn sen så for jag å T å handlade å Linn och Marcus for hem till sitt. Men vid 17 så for vi alla 4 på Olles och käkade middag! Blev oxfilé med bea, pommes å vitlöksbröd för min del! FY FAN VA GOTT! Satt å kollade på en fotbollsmatch medans som T ville. Efter middagen så följde Linn å Marcus med hem hit igen å vi fick skrattanfall as usual! Har haft de så jäääävla roligt idag :) En prefekt födelsedag! Tack Linn, Marcus och Thomas! ♥

Puss /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0