Den här veckan har gått segt!

Vilken underbar varm och vårig dag det har varit idag! Jag hoppas att vädret fortsätter så här och att våren nu äntligen är på väg! Nu ikväll så kom Linn och Marcus förbi. Linn har färgat mitt hår och utväxten. Och vad jag kan se nu i detta ljus så ser det förjääääävla bra ut! :) Imorron jobbar jag 7-15 och sen är jag ledig fram till måndag kväll.

Btw så längtar jag som ett as till Lördag. Blir både kalas på dagen och på kvällen blir det festa!
Just nu sitter jag å kollar på filmen som går på 6:an - Min stora kärlek. Tkr den är helt okey bra! :) Väntar på att T ska sluta vid 00. Ne nu ska jag fortsätta kolla på tv!


Puss /A

Kommentarer
Postat av: Idah

Jag längtar ååå :D Som ett aaaaas!!

2011-04-06 @ 23:28:32
URL: http://idahperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0